Tisdag

Alltså den mest idiotiska idén måste ju vara det här jävla kontantstoppet på bussarna ?! Orka ens.. Idag är det jävligt kallt ute och enligt yr ska det vara 6 grader varmare än vad det egentligen är både här på Porsön och i Luleå allmänt.

Så nu måste jag ta mig till nåt jävla ställe där man får fylla på busskortet för att alls ta mig hem från jobbet - dit får jag förhoppningsvis skjuss. Problem nummer 2 är att det förmodligen kommer va svinkallt i helgen oxå och då ids jag inte ta bilen upp till Korpis, åka buss är ju billigare men fan så drygt att behöva passa tider och inte kan ta med sig allt man vill.


Blä, Det här känns inge bra. Kanske skulle det sluta vara vinter nu eller så skulle jag köpa en nyare bil.


Kommentarer
Åsa

Går lite i samma tankar att köpa en till nyare bil. Hur mycke man än gillar sin gamla Bettan så kan man inte komma ifrån att de är skönare att köra nyare bil på vintern :P

2012-01-31 @ 08:31:22
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0