Söndag

Åh vilken mysdag vi hade igår alltså.. Började som sagt morgonen med att baka bröd, tog det bara lungt resten av dagen innan det var dags att gå ut och äta på restaurang, När vi kommit hem tog vi ett bad och sedan avslutades kvällen med en film så det har varit en riktigt skön och avkopplande helg :)

Nu sitter jag här med en kopp kaffe medans Emil är ute och fixar något med bilen.. Måste gå och diska nu och sen ner i tvättstugan och boka en tid. Tanken var egentligen att vi skulle åka på Biltema sen men Emil får fara själv så jag kan stanna hemma med Oden.. Hans klo torkar typ aldrig ihop som den ska när vi hela tiden måste sätta skydd på foten så nu ska vi bara vara hemma så mycket som möjligt så han kan lufta den hela tiden (tyvärr måste han ju ha tratt på sig hela tiden då så han är lite olycklig) :p



Filmen vi såg igår var Precious.. Jag har sett den förut och tycker helt klart den är sevärd.
3,5/5 poäng får den av mig !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0