Sko-shopping

Nu har jag shoppat lite skor - Åt Oden !

Det var svårt att veta vilken storlek man skulle ta men jag tänkte att hellre lite för stor än för liten ifall han måste ha nåt bandage där under och så beställde jag 2 sorter för å vara på den säkra sidan.. Vi har ju ändå tänkt köpa skor som han kan ha när det är riktigt kallt ute eftersom han så lätt får köldkramp i tassarna då. Vart så stressad och köpte bara dem direkt å hoppades att dem ska hinna komma så snabbt som möjligt men sen såg jag efter jag gjort beställningen att dem hade mycket annat bra där så det kanske blir att göra en till sen.. Får se :)

Skorna kommer iaf från www.hundteknik.se


Dessa säljs i 2-pack

Och dessa i 4-pack



Kommentarer
Emma

Haha med dojjorna på kommer han gå liten roligt.. Neo tog iaf extrema steg när han var tvungen å å strumpor då :P

2012-01-09 @ 09:31:50
URL: http://emmnie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0