Onsdag

Hej Hej !

Onsdag idag då, Snart helg ;) Jag hoppas att Emil & Oden ska komma hit i helgen.. Har iofs inte frågat ännu men jag hoppas på det iaf så därför tänkte jag försöka hinna få allt städtjaffs färdigt innan dess så man bara kan ta det lungt och ha det mysigt hela helgen.

Det som behöver göras är egentligen mest en massa smågrejer som att byta gardiner, hänga upp en tavla, slänga döda blommor (Haha japp, jag har dödat mina pelargoner.. fast dom brukar väl dö på vintern.. Eller?), tvätta och byta sängkläder. Tvätttiden börjar om en halvtimme så då har man en grej bortgjord :)


Idag då.. Fick jag en stor fin blombukett av några av mina kunder, Så nu står dem i köket och luktar gott :) Allt har gått bra på jobbet och jag har varit på riktigt bra humör men nu tycker jag så fasligt synd om Oden.. Ni minns att jag skrev om att han brutit en klo i Söndags och nu idag hade han veterinärtid för att dem skulle kunna se om den kan läka själv eller måste dras ut.. Och dem var tvugna att dra den så nu måste han ha bandage på tassen i 2 veckor och så ska han få äta smärtstillande & antibiotika. Sen tar det nog ganska så länge för klon att växa ut igen. Stackars stackars min lilla älskling !

Väntar just nu på att Emil ska ringa mig och berätta om hur det gick till, vad dem sa, hur Oden mår nu osvosv. Jag vet iaf att han hade blivit sövd när dem gjorde det så det lär väl ha kostat en slant men det spelar ingen roll - När det gäller min lilla bebis får det kosta vad det kosta vill.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0