Hmm...

Idag fick jag ett erbjudande, Något som jag tidigare skulle blivit skitglad över men som det ser ut idag mest gjorde mig jävligt fundersam och full av tvivel... Varför kunde man bara inte lite snabbt få kika in i framtiden så man lättare kunde ta sina beslut. Eller ja.. Jag vet ju vad jag vill men frågan är om det är ömsesidigt. Åh dem skulle aldrig ha ringt.. Nivet när man är så nöjd med vardagen, så får man veta att man har möjlighet att förändra den och så blir man helst plötsligt rädd och det är svårt att gå tillbaka till att vara nöjd med hur det ser ut nu.



Crap-a-dodelo



Kommentarer
Tilde

Åhhh va har hänt???

2012-01-25 @ 19:59:19
Elina

Inget dödsallvarligt egentligen, bara typiskt att allt alltid ska komma så himla olägligt :p

2012-01-25 @ 22:28:10
URL: http://blow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0