Helg !

Åh vad skönt att det är helg nu, Vart typ akutförkyld helt plötsligt eller ja.. Det var väl kanske en liten överdrift men jag har varit som snuvig och haft tungt att andas och sådär här tidigare i veckan å nu inatt kom hostan.. Under dagen har jag mått rätt bra men nu ikväll när jag kom hem vart jag sviiinseg, frusen och fick ont i huvet & kroppen osv.

Hoppas det går över tills imorn för då har jag ju tänkt storstäda ! Nog för att det vore bra att vila lite oxå.. Har börjat ha så mycket ont i handleden på senaste och det vet jag är av jobbet och inget annat.


Nåja.. Jag har då varit ute och ätit på restaurang idag till middag. På Toscana som jag verkligen kan rekomendera; God, riktigt vällagad mat av bra kvalitet och stoooooooora portioner. När jag ätit mig vrålmätt låg det fortfarande kvar en normalstor portion på tallriken (ingen överdrift). Så dit ska Jag & Emil oxå gå nästa gång han kommer till Luleå :)


Men nu ska jag gå och sova !! ZzzZzzz


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0