En dag till ända.

Nu ska jag alldeles strax säga Godnatt, BRA att jag för en gångs skull kommer i säng tidigt vilket verkligen kommer behövas imorn.. För det första måste jag åka buss pga kylan vilket betyder att jag måste vara klar typ 20 min tidigare, sen ville dagens första kund hinna träffa mig på morgonen och gå igenom nå saker och dem bor 2,5 mil utanför stan så där måste jag ännu mer vara tidig. Åh


Nåja.. Idag har jag jobbat lite, handlat mat, strukit en massa örngott och handdukar, lagat mat, dammsugit & skurat och även ätit semlor så jag började må illa. Nu värker min lilla mage och ögonen börjar bli trötta så sängen lockar !





Jag har föresten hittat en eventuell ny bil nu.. Den bor i Korpis och Emil vet att han som har den är noga med sina bilar osv och den verkade bra, stämde in på mina krav och sådär. Så gubben ska nog va å kolla på den åt mig så jag vet om jag ska köpa den eller inte..

Om ni tycker jag är knäpp och undrar vad jag ska med en bil till för så är det typ som pendlingsbil, Jag kör ändå över 100 mil i månaden beroende på hur ofta jag är upp till byn och även om jag inte är kräsen på något vis kan det bli lite drygt med en 37 år gammal, över 2 ton tung bil med typ 88 slakthästar så jag är ute efter en nyare, bekvämare, snabbare, bränslesnålare bil att ha åtminstone över vintern:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0