We are ment to be

Jahapps, Då var helgen slut och älsklingsälsklingen har åkt hem. Tråkigt tycker både Jag & Oden men på Fredag syns vi igen så det ska nog gå bra :)

Idag har det som resten av helgen varit värsta snöstormen så vi har mest hållit oss inomhus utom Emil som varit så snäll och skottat fram hela min bil och parkeringsplatserna, startat igång och varmkört Joe osv.. Den har ju stått i flera veckor för att jag åkt buss men nu är det ju så varmt så jag ska börja köra igen :)

Och på morgonen medans jag var ute med Oden hade han tänt ljus och ordnat frukost åt mig - Hur gulligt är inte det då ?! Åsså har vi badat badkar med en massa tända ljus även där så det har varit en riktig mys-dag :)

Nu ska jag gå och diska och fixa lite innan mitt favvis tvprogram Äkta Människor börjar ! Får se om det blir någe jobb imorgon, Har inget eget inbokat så det är isåf om nån är sjuk eller så.. Detsamma gäller på Tisdag.










Kommentarer
Åsa

va kul att det är bra mellan er igen :)

2012-02-19 @ 20:33:34
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0