Onsdag

Hejhej !

Jag sitter just nu och väntar på min Mamma så jag kan få fara och handla, Måste ha henne till att skjussa mig eftersom det ännu är för kallt att använda min egen bil :) Så då får man äntligen fylla på kylen, Var lite kneoigt att få ihop både frukost, lunch och middag idag på det lilla som fanns där i :D

Imorgon skulle det väl ändå bli varmare så det ser jag fram emot, Har sån lust att fara och låna böcker på Kulturens hus, köpa bra å ha grejer, leta nån alla hjärtans dag present åt Emil och en massa sånt.. Ja jag har lust att fara runt på olika affärer helt enkelt men det får nog bli i helgen för då ska jag bara vara hemma här i Luleå :)


Efter handlingen blir det att bänka sig i soffan framför Sveriges Mästerkock och sen hopp i säng :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0