Godmorning !

Som vanligt då när man har sovmorgon vaknar man pigg som en mört hur tidigt som helst.. Så typiskt !

Nåja, Jag steg upp där vid 06.30 och efter att ha ätit frukost var jag faktiskt så duktig att jag satte igång med att dammtorka hela lägenheten, golvlister, tavlor ja allt så då har man gjort dagens goda gärning åtminstone :) Tänkte snart börja göra mig redo för att jobba en stund och sen måste jag verkligen åka och handla. Det är dock inte världens finaste väder ute.. Jooordens snöstorm med såndär äcklig blöt klibbig snö :S


Åsså är det ju alla hjärtans dag idag, Det blir inte något "firande" för mig idag utan vi får väl ta det till helgen istället när Emil kommer hit :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0