Tisdag

Godmorgon höll jag på att säga.. Goddag passar nog bättre vid den här tiden ;)
 
Alltid när jag har kväll och ska jobba morgon dagen efter kan jag bäva mig för det flera dagar i förväg.. Jag har såå svårt att varva ner och somna och sen ska man upp vid 05. ZzzZz ! Men då har jag den turen att vissa på mitt jobb föredrar mornar medan jag alla gånger föredrar kvällspassen så när en arbetskompis ville byta var jag inte sen att tacka ja :) Gud så skönt att få sova till 10 och dessutom hinna få en massa gjort innan man börjar !
 
Dessutom tycker jag det är så mycket skönare tempo på kvällarna :) Vi skulle mest troligt byta på Söndag oxå så då blir det kväll hela veckan lång ;)
 
Nåja.. Nog om jobb ! Jag har just bakat en mjuk pepparkaka som verkar ha blivit lyckad, har inte smakat ännu men den ser god ut ;) Jag och lilla gubben har varit ute i skogen och promenerat å nu är det bara kvar att hänga tvätt på dagens "to do list" :)
 
Känner att tröttheten kommer och smyger sig på nu så det ska bli gott med en kopp kaffe sen !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0