Godmorgon !

För mig känns det som Lördag idag med tanke på att jag jobbat hela helgen och nu är ledig i 2 dagar :) Vi har nyss ätit frukost och ska nu hoppa i duschen innan vi åker till Pajala.
 
Vi ska handla en massa god mat så vi dagen till ära kan äta en riktigt god 3-rätters :) Jag tänker mig chevre chaud till förrätt, Oxfilé med potatisgratäng och rödvinssås till varmrätt och så tobleronemousse till efterrätt ! Annars blir det nog ganska lungt för våran del. Emil är sjuk och jag vill bara vila upp mig innan det är dags för jobb igen.
 
Jag hoppas att färghandeln är öppen oxå så jag kan komplettera med lite mer målarverktyg inför veckan, Då kommer ju Emmeli hit och vi ska måla trappen :)
 
 
Nej nu måste jag sätta fart !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0