2012

Gjorde du något 2012 som du aldrig gjort förut?

Ja det här året har faktiskt varit fullt av förändringar ! Jag lämnade Luleå för korpilombolo, Bytte yrke, Köpte & flyttade till hus, köpte en "ny" bil.. Ja en hel massa alltså :)

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

I år ? Jag tror inte det utan vissa är gravida och vissa fick förra året :)

Dog någon som stod dig nära?

Ja, Min fina fina Mormor.

Vilka länder besökte du?

Jag har bara varit någon kortare sväng över gränsen till Finland, Exotiskt :)

Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?

Njae, Vi vill ju ha en till hund.. Och så vill jag fixa en massa i huset så det blir precis som jag vill ha det :)

Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?

Kan inte på rak arm komma på ett specifikt datum sådär, Eller ja det skulle väl vara dagen jag åkte från Luleå på riktigt. Det var en riktigt stor förändring för mig.

Vad var din största framgång 2012?

Jag tycker det känns riktigt bra att jag är duktig och omtyckt på jobbet eftersom jag inte alls visste vad jag hade att vänta mig.

Största misstaget?

Haha får man vara så självsäker att man påstår sig inte ha begått några ? Hehe nej men inget jag ångrar speciellt !

Bästa köpet?

Min bil skulle jag tro.

Vad spenderade du mest pengar på?

Låter ju lite mysko men otroliga summor har gått till mitt sparkonto sedan jag fått så mycket mindre månadskostnader här uppe och högre lön. Vissa månader har så mycket som 10.000 fått hoppa in dit och det känns bra !

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Säkert massor med saker ! Jag är glad över att det går så bra för min syster, att alla mina nära är friska och att Emil fått uppfylla sin dröm att driva en egen bilverkstad. Och att ha ett helt eget hus med sin egna gård etc.

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?

Ingen speciell.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Gladare tror jag. Jag känner mig tillfreds med livet.

Vad önskar du att du gjort mer?

Mer spontana saker, mer aktiviteter, mer roliga äventyr.

Vad önskar du att du gjort mindre?

Jobbat kanske :D

Blev du kär i år?

Jag är redan kär.

Favoritprogram på TV?

DEXTER

Bästa boken du läste i år?

Det bästa av allt ligger högt upp på listan.

Största musikaliska upptäckten?

Oj det kanske inte blivit någon sån.

Något du önskade dig och fick?

Ett hus, ett jobb, att få bo med mina hjärtan osv.

Något du önskade dig och inte fick?

Inte vad jag kan komma på - Det är väl bra !

Vad gjorde du på din födelsedag 2012?

Um.. Jag minns att jag jobbade och att det var en fin solig vårdag men vad mer ? Jo jag hade ju kalas förstås

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Nja jag vet inte, att vi fått mer uträttat på inredningsfronten i huset kanske.

Vad fick dig att må bra?

Nämen vetnånva, nu tycker jag dessafrågor börjar bli ganska upprepande.

Vilken kändis var du mest sugen på?

Åh jag lämnar den.

Vem saknade du?

Jag har saknat min Mormor & Farmor. Mina fina jobbarkompisar på Maid. Alla vänner jg inte kan träffa pga avstånd. Min familj som jag inte heller kan vara med lika ofta av samma orsak.

De bästa nya människorna du träffade?

Är positivt överaskad av mina nya jobbarkompisar.

Mest stolt över?

Inte för att skryta men, Jag är faktiskt ganska stolt över att jag kan göra vad jag vill och för det mesta klarar jag av det galant.

Högsta önskan just nu?

Att jag och mina nära får vara friska och glada. Att det nya året blir riktigt bra och en hundvalp :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0