Torsdag

Det känns ju onekligen som att det är Fredag, Konstigt vore ju annat med tanke på att det var veckans sista arbetsdag som avverkades idag. Fick påskgodis av mina gullekunder idag.. En såndär go strut med olika choklader i från Åre Chokladfabrik :) Dem är goa !

Skulle åka hem glad i hågen, Men startar min bil då ? Öh näe ! Och av en anledning som aldrig inträffat förut - Det var slut ström. Jävligt konstigt tycker jag att den kunnat tömma batteriet bara sådär under dagen när den aldrig annars gjort det.. Den kan stå i flera veckor men startar ändå direkt så det var jävla mysko. Fick starthjälp så jag tog mig hem iaf men nu har jag lånat Jettan eftersom Mamma å dem ändå inte lär behöva den in The United States of America. Emil kommer på Måndag så då får han hitta felet och ladda mitt batteri :)

Eftermiddagen och kvällen har spenderats i Gammelstan, Ätit middag och provsmakat endel av maten och efterrätterna till kalaset imorgon, spelat spel och varit ute på promenad med Oden & Emmeli.

Kom hem nu vid 21 och är egentligen aaastrött men jag vill ha sovmorgon imorn så jag kan inte gå ut med Oden riktigt såhär tidigt :p


Den här Glad Påsk struten innehåller bla. Whiskey, mint och kolatryffel. Marsipan och lite annat :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0