Tisdag

Då var långledigheten slut då men jag har åtminstone mjukstartat med halv dag :)

Emil kom ju hit igår och ingen kunde vara gladare än jag, Ja Oden kanske men ändå.. Det var kul :) Jag lagade sen kvällsmiddag åt oss, vi satt och pratade, tog en promenad och vad jag minns inte så mycket mer innan det var dags för sömn sweet sömn.

Idag har vi varit på Baan Thai och njutit av mat i världsklass, Emil släppte av mig på jobbet efter det, Jag jobbade i 5 timmar och sen hämtade dem mig igen. Nu har dem åkt hem och jag borde laga nån middag, Det börjar ju bli ganska sent. En kopp kaffe lockar typ mer !


Vad mer då.. Jag borde typ diska och handla men helst vill jag mysa i soffan :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0