Söndag

Shit vad den här dagen har gått fort !!!

Sov till efter 10 nångång och så har jag varit in till staden för att låna lite böcker.. Kikade runt i några affärer oxå men då jag redan gjort av med mer pengar än jag fått in denna månad fick jag lägga band på mig. Det blev bara ett nagellack och ett läppbalsam... Livets nödtorft eller ?

Handlade lite mat påvägen hem och sen har jag satt igång och småstäda lite.. Typ dammsuga och allmänt plocka iordning lite så inga större projekt :)

Ska snart börja laga middag.. Det blir laxfilé på spenatbädd med chevré och vitvinssås.. Kanske jag gör pressad potatis till det  ? Det blir nog gott iaf ! Hursomhelst måste jag diska först.. Fyfan för den där eviga jävla disken. Nästan så man överväger att börja äta på papperstallrikar ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0