Helg..

Å så skönt med helg och ledighet.

Idag som jag trodde skulle bli en så lugn kort jobbdag vart rätt stressig ändå.. Vart "akututringd" strax före 10 dvs typ "Nån måste ut till en kund NU kan du?".. Så jag slängde på mig kläderna, kastade ner nån frukt i väskan och for, körde som en galning, jobbade som en jude, raceade in till stan igen och vart bara 15 minuter sen till då jag egentligen skulle ha börjat men det gick bra :)

Körde förbi affären påväg hem och plockade ihop en sallad till middag, köpte chips och hyrde film. Filmen var såå kass och dippen till chipsen var alllldeles för stark. Men annars var det mysigt ;D

Jag ska typ gå och sova nu, kanske att jag åker till stan och lånar några böcker imorn.. Är så lässugen !


Niceville står högst upp på min läsa-lista ! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0