Godnatt

Nej nu orkar jag inte oroa mig mer för ikväll, har googlat allt om hundar som inte äter och sjukdomar som har det som symptom osv men jag får försöka intala mig nu att han har ju fått i sig sin dagliga mängd varje dag om än i långsamt tempo och att jag ringer Vet. direkt imorgonbitti. Jag är alltid bara så orolig att dem inte ska ta det på allvar utan bara "Så länge han verkar pigg är allt ok hejdå" Jag vill ju att dem verkligen ska kolla upp så det inte är nåt som är fel !

Typiskt oxå att det bara är öppet halv dag imorn, åtminstone på Djursjukhuset och på Tisdag är det stängt. Hoppas Rösäter har en tid på morgonen imorn eller nåt innan jag börjar jobba.


Förutom detta då.. Så har helgen varit väldigt bra. Fika och presentöppning på Fredag. Arcusloppisen och Baan Thai på Lördag. Idag har vi bara varit hemma.. Emil har kopplat om glödknappen i min bil och lagt på sommardäcken :) Nu har Jag & Oden just varit ut på kvällsprommisen och ska hoppa i säng.


Godnatt !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0