Back Home

Såådärja, Då var man hemma igen.. Har kommit för 1,5 timme sen typ :)

Helgen har varit jätterolig och mysig, dessutom gick det så snabbt och enkelt att köra nu när det är bara vägar och ljust ute :) På Fredag vart det att ta några öl och cider så då vart man ju lite seg och trött på Lördagmorgon :p Fixade lite smågrejer och så var vi till Huuki för att Emil skulle köpa en skoter - Igen.

Åt i Pajala, handlade lite, lagade svingod middag och allt vad vi nu gjorde, Jag minns inte riktigt :) Igår vart det skoter, städning, god mat och så vidare.

Och idag har ju Jag & Oden åkt hem, Följde först med Emil till jobbet så jag har fått bytt däck på bilen och lite sånt åsså åt vi lunch innan jag började rulla.


Nu ska vi börja bege oss mot Storheden för att handla & tanka åsen ska jag till Gammelstan för att byta tillbaka till min egen bil :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0