TröttTröttTrött

Gudars vad jag är trött idag.. Har stigit upp flera gånger imorse men varje gång varit tvungen att gå och lägga mig igen för att jag varit så trött.

Har varit helt vaken mellan 12-15.30 för då la jag mig i sängen och läste = läste några sidor och sov sen till 17.30 ! Nu är jag uttråkad och hungrig.. Har ingen aning om vad jag ska göra.. Vill inte bara sitta här och låta tankarna börja snurra igen.

Funderar på om jag ska åka till Gammelstan en sväng idag oxå.. Känns lite onödigt å fara dit bara för nån timme men timmarna blir lätt långa när man sitter själv.. Ska ringa å höra vad dem gör iaf. Det blev aldrig nå Dollarstore idag så det får jag väl ta imorgon... och Imorgon då kommer Emil & Oden hit. Nervöst men ändå skönt.. Och roligt att få träffa pälsbollen som alltid gör sin Mamma lycklig :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0