Happyface

Åh.. Den här dagen har verkligen betytt jättemycket för mig. Vi har haft det jätteroligt och pratat på om allt möjligt, skrattat och skojat. Allt kändes bara så trevligt å naturligt.

Självklart hoppas jag att han kände likadant och även om den här dan inte förändrar nånting om hur läget är så var det hursomhelst en jättetrevlig stund tillsammans och jag resonerar då så att nog är jag hellre glad i några timmar och blir ledsen sen igen än att bara är ledsen ?

Om inte annat så är det skönt att veta att vi kan umgås bara som vänner å ha kul ändå.

Som alltid när man ska vara å köpa nån bil så drar det ju ut massor på tiden vilket det gjorde även idag så jag har kommit hem för 1,5 timme sen kanske å börjat byta sängkläder å lagat mig lite mat. Korv och Makaroner - Riktig lyxmat vettni.

Nu väntar jag att Mamma ska komma och hälsa på och sen blir det nog att lägga sig med en bok i sängen. Såg just att jag missat nästan hela Bodne söker fru !! Jäla skit !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0