Fuck This

Vet ni vad.. Jag orkar inte !

Jag orkar inte vara utan den jag älskar mest av allt, Jag orkar inte vara utan min älskade lilla hund.. Att han var här igår gjorde bara att jag ännu mer insåg hur svårt det kommer bli, Jag orkar inte ha ångest över hur fan jag ska få pengarna att räcka till, Jag orkar inte jobba ännu mer när jag knappt orkar med en kund om dagen, Jag orkar inte bo ensam, Jag orkar inte leva utan att kunna äta, Jag orkar inte vakna varje morgon med en smärta i magen av att jag oroat mig alldeles för mycket alldeles för länge.

Jag orkar inte vara handikappad utan min bil, Jag orkar inte att det inte verkar gå att få tag på dem delarna jag behöver.



JAG ORKAR INTE.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0