Slut på helgen

Nu håller jag på att avslutar den här helgen med att äta lite kvällsmat innan jag ska hoppa i snarklådan, vilket ska bli förjäkla skönt, är så trött så !

Den här helgen har varit en riktigt bra helg faktiskt.. På Fredag var ju favvistjejerna här på fika och på Lördag förmiddag var jag med Sandra och shoppade lite på Storheden och på kvällen hade jag ju Emma på kvällsbesök med lite drinkas osv:)

Tidigare idag har Sandra varit här och hälsat på, har bakat och ätit kladdkaksmuffins, tvättat kläder och det bästa av allt ! - Min bil har äntligen blivit fixad så nu har jag nybytt bromskivorna och båda hjullager fram och vintersulor på ! Nya bromsbelägg har jag liggande men dem behövde inte bytas ännu :)



Nu ska jag hoppa i säng, Imorn blir det lite jobb och lunchbuffé på Baan Thai.. Mums ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0