Mitt "nya" kök

Jag lovade ju bilder på "makeovern" i köket som jag gjorde här för nån vecka sen..

Skulle kanske behövt några Före-bilder men förut hade jag iaf ett ljust matbord i björkmasur som stod längs med köket ist för ut från fönstret som jag har det nya teakbordet. Plastmattan som tidigare låg i vardagsrummet flyttade jag in i köket och bytte gardiner från grå/gröna till guldbruna :) Nya bordstabletter i svart skinn är ett måste då bordet blir förstört direkt av vatten osv.








Dem jättefina gardinerna har några år på nacken, Dem har tillhört min Mammas Farmor :)



Kommentarer
Åsa

Alltså fan nu har jag funderat på de här ett tag, och ja tycker faktiskt att vi borde ses :P De känns ändå "nästan" som att ja känner dig när man läst bloggen ett tag haha :P Men ja ska ju lix upp till Lule troligtvis nästa helg så du kanske vill ta en fika med mig och Linda? (som du kanske vet lite vem det är haha :P)

2011-10-22 @ 23:53:43
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0