Måndag

Jahapp, Då hade vi ny vecka igen.. Mjukstartar på jobbfronten med ett Abb på 2h vid 13tiden idag :) Lika bra det så Oden hinner bli helt hemmastadd innan jag lämnar honom själv allt för länge.

Vaknade med huvudvärken from hell idag som hållit i sig sedan i lördags.. Har smort in nacken med tigerbalsam, haft halsduk på, masserat och spolat med riktigt varmt vatten när jag duschade så nu verkar nacken ha mjuknat och huvudvärken nästan släppt helt. Borde lägga mig en stund på spikmattan oxå..

Nu ska jag snart koka ihop någon lunch innan det är dags för promenad med Herr Odén och jobb efter det för min del.

Måste komma ihåg att boka en tvättid och att ta upp lax ur frysen.. Jag tänkte göra lax med vitlöks och spenat bulgur med sparris till middag idag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0