Söndag

Jaa.. Helgen vart inte riktigt som jag tänkt mig för ovanlighetens skull (?). Jag hade tänkt att Emil kommer hit på Lördagmorgon och börjar packa så det är klart för dem att åka hem igen på kvällen, Då hade jag tänkt åka till Gammelstan och se en film.

Men se så blev det inte, Emil kom först vid 16 och hade då visst bestämt sig för att han skulle sova här och packa först idag. Så vi åkte och köpte en liten säck mat åt Oden så han skulle få sig nån frukost idag, handlade lite mat på willys och for hem och slängde oss i soffan. Kollade lite tvprogram, nån snutt av en film, packade lite och bara surrade osv.

Idag har det blivit packande och bärande av möbler för hela slanten.. Inte för mig då jag har mest tittat på medans han har slitit :p Men sen har jag gjort nytta som diskat, plockat, dammsugit, skurat, tvättat osv. Jag storstädade ju faktiskt alldeles nyligt men det var ju så jävla dammigt bakom alla möbler när man flyttade på dem och blev skitigt av allt spring in och ut med skor på så de va ba att gö om de ;D Har föresten varit en sväng till Storheden idag oxå men dem hade inte rätt termostat åt mig på Biltema =/

Nu ska jag ta och fräscha upp i soffan lite.. Har tvättat kuddfodralen så nu ska kuddarna ut på vädring och soffan ska dammsugas så får jag se vad jag tar tag i sen.. Först och främst måste jag koka kaffe !!!



Kommentarer
Åsa

Har du haft nå prat med han och fått nått svar? :S

2011-11-13 @ 19:32:38
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/
Åsa

så drygt att bara vänta på svar från han.. men de löser sig inom en 10års period :)



Jo Mariia undrade om jag bytt schampo eller så, men ja har funderat och ja har inte gjort nått annorlunda under veckan som jag kan komma på. Enda som är "nytt" är att jag hämtade igen en kudde som jag haft hos Bella i en månad kanske, som legat i hennes garderob. Annars har allt vart som vanligt. Är skumt och drygt me kliandet :S

2011-11-13 @ 21:07:06
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0