Måndag

Idag har jag varit ledig hela långa dagen så oden har sluppit vara ensam och jag har fått lite nytta gjort :)

Började som vanligt dagen med en promenad och frukost.. Sedan har jag gjort lite allt möjligt som att sortera lönepapper, slå in julklappar, tvätta kläder, baka, diska, spela sims 3 och lite annat där emellan :) Ska nu snart ner i tvättstugan och hämta upp det sista så får det vara nog nytta gjort för idag åtminstone !

Måste dock påpeka att alla som påstår att Vita pepparkakor skulle vara gott borde få sig en snyting för nu har jag bakat dem helt i onödan.. För dem smakade ju... Ja... Ingenting ungefär och hur man kan kalla dem pepparkakor vet jag inte då dem snarare borde benämnas som Kex. Lika smaklösa som mariekex :p




Nåja.. Ner i tvättstugan var det och sen har vi en kvällspromenad att avverka innan vi får sova.. Är galet trött !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0