Godnatt !

Nä nu börjar jag bli tröttis, Har gått å lagt mig sent å stigit upp tidigt hela helgen så inte vart de då dessmer att vila upp sig.

Har nu sen Emil & Oden for börjat fixa lite här hemma.. I stort sett hela vardagsrumshyllan vart tom utan hans grejer så jag letade fram lite böcker och prydnader att fylla den med och så ska jag möblera om lite.

Vad jag vet är jag ledig imorn om jag inte blir tillfrågad om nå jobb så då tänkte jag kanske ta en Secondhand-tur och fara runt å kolla om jag hittar något bra & behövligt. Det blir nog bra dehär.. Jag behöver ju inte köpa allt samtidigt heller så jag blir ruinerad =)


Nej, Nu ska jag diska å sen blir de fan hopp i säng :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0