Fredag

Såja, Nu har jag helg. Och jag är inte ett dugg glad över det för att jag är på så jävla dåligt humör !

För det första.. Så är jag bara det, vaknade väl på fel sida eller nåt ! För det andra så hade jag typ tusen ärenden som jag skulle göra idag (och resten av helgen) när jag slutade tidigt men då är ju biljäveln trasig, Det är 2 månader sen det tog slut mellan mig och Emil idag och dessutom regnar det !

Oden verkar ha fått nå skit i ena ögat, kommer typ gult kladd ur det så jag ska vara noga nu och torka ur det flera gånger om dagen så blir det förhoppningsvis ingen ögoninflammation av det.

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe, sen en promenad med Oden. Ska laga lunch åt mig när vi kommer in och sen tänkte jag göra lite nytta !


Ikväll blir det nog någon god middag på kyckling och filmkväll :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0