ZzzZzzZ...

ZzzzZzzzzzZzz.... Snaaark !

Åh om ni bara visste hur trött jag är.. Håller på somna ihjäl mig här jag sitter ! Ska bli så sjukt skönt å få gå sova !.. Ska bara ut en sista gång i regnet med Oden. Och på tal om det kan det väl förfaan sluta regna nån gång.. Blir så less på det.

Nå, Idag har då gått åt till att ta det lungt mestadels.. Så var vi ju i gammelstan ett tag och handlade mat på vägen hem åsså har jag planterat en ny blomma och Emil har dammsugit. Vi har varit ute med Oden och nu är Emil hos Sara å lämnar våran present till henne eftersom hon fyller år idag, Jag ides inte börja följa eftersom det blev så sent och jag hade saker som skulle göras här hemma osv..


Jag börjar då jobba kl:10 imorn så en liten sovmorgon får man sig åtminstone :)

Godnatt !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0