Sunny Day

Godmorgon Sverige !

Idag har vi en mycket finare varm solig dag utan storm tro det eller ej ! :)

Igår fick vi ju då ingen nytta gjort så jag kompenserar det idag med att ha tagit ut alla mattor, vädrar sängkläderna, har dammtorkat hela lgheten och så ska jag dammsuga & skura oxå sen när Emil går ut med Oden på lunchprommisen. Det är även hans tur att tvätta idag och det kan han gott göra.. Satte han just i arbete med att torka golvlisterna oxå !


Dessutom är det gratis att lägga ut annonser på Tradera idag så jag har fifflat på lite med det, Är ju så jobbigt å dra fram å fota en massa tjaffs men lika bra å passa på :)

Menmen, Nu ska jag väl fortsätta.. Tog bara en liten micropaus.. Börjar känna mig trött men det kan nog bero på att jag inte intagit någe kaffe ännu denna dag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0