Söndag

Åh Hej, Jag har helt glömt bort bloggen idag.. Inte för att det är hela världen men ändå ;)

Emil kom hem först kl 06 imorse så som jag anade har han inte vart världens livligaste sällskapp utan bott i soffan HELA dagen. Jag däremot har varit uppe med tuppen, promenerat med Oden och handlat in lite braåhagrejer på Dollarstore innan jag åkte hem för en snabblunch och vidare mot Råneå för att hälsa på Emmeli (Conny & Gizmo oxå då förstås)

Vad har jag mer hunnit med då ? Jo jag har tvättat, dammtorkat, rengjort badrummet, varit ute med Oden och lite sånt. Har även Impulsbokat en klipptid till imorgonbitti. Nu blev jag akutless på mitt hår som det är allllldeles för länge sen jag klippt ! Ska bli skönt att få fräscha upp det lite :) Så Mamma kommer och hämtar upp mig 08.45 så åker vi mot frisören och därefter vidare till Forex för att växla pengar samt apoteket.

Kanske blir det lite jobb oxå ? Jag brukar ju oftast bli utringd när jag är ledig så isåfall får jag tacka ja till jobb efter lunch :) Och blir det inget jobb ska jag börja packa resväskan :)

Aaah... Hur var det nu med att leva i nuet ? Jag är alltid minst en dag framåt i tankarna.. Men NU ska jag gå och göra mig nån god kvällsmat.. Kanske syndar med en macka med smält ost och ett glas oboy, Läär få ont i magen men det är ju så gott !







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0