Söndag !

Jag undrar en grej.. Och det är - HUR kommer det sig att om man så städar dygnet runt finns det ändå allllltid nytt damm och smuts överallt ?? Ja det undrar jag !

Denna morgon har jag ägnat åt att riktigt jävla genomgående och grundligt sanera Sovrummet. Jag har tagit bort sängkläderna, Vädrat kuddar & täcken, Dammsugit och vänt på bäddmadrasserna, Dammtorkat under, över bakom och på ALLT ! Varenda list varenda liten pryl och tillsist dammsugit så då är det gjort ordentligt iaf !

Ska ta mig en kopp välförtjänt nykokt ljuvligt kaffe nu och kanske nåt lunchliknande innan det är dags att gå ut med Oden igen. Sen fortsätter väl arbetet här hemma eller så om vi bestämmer oss för att åka på Dollarstore & Blomsterlandet.. Får se vad energin räcker till, Känner mig så jävla trött men det råder kanske kaffet bot på :)

Har ju det tråkigaste kvar dock... Sätta på nya sängkläder och tvätta dem gamla. uuuh



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0