Off we go

Iiih. Nur börjar jag bli lite nervös faktiskt !!

Jobbigast är att åka ifrån Emil & Oden men det ska nog gå bra, Dem finns ju kvar när jag kommer hem igen :) Lite trist bara att jag måste låssas som ingenting och bara gå som vanligt när jag ska lämna Oden hemma när jag egentligen vill fjanta mig och krama och pussa honom tusen gånger och säga hur mycket jag ska sakna honom.. MEN jag vill ju såklart inte oroa upp honom så därför blir det att bara låssas som ingenting. Jag är ju överhuvudtaget väldigt fjantig och tycker det är jättejobbigt att lämna honom själv hemma när man ska åka till jobbet osv fast jag vet att han klarar det jättebra.

Nu har jag nyss ätit upp min frukost och ska gå ut på en ganska lång promenad med Oden, Emil kommer ju oxå hem sen på lunchen men han ska vara ensam ända till kl17 så därför vill jag att han ska vara trött och välaktiverad.

Kl 11.45 blir jag upphämtad så tills dess ska jag ha packat färdigt det sista, gjort mig klar och ätit lunch. Är ju ett tag kvar så det ska nog inte bli någon stress :)



Hoppas att allt är bra med er här i Sverige tills vi hörs igen ! På Lördag kväll kommer jag hem :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0