Måndag

Hejhej !

Det blev inget jobb för mig idag, Har inte blivit tillfrågad så... Det blir en väldigt liten lön nästa gång kan jag tro med tanke på att det bara blir 4 timmars jobb denna vecka :s Börjar redan få ångest över hur mycket pengar jag förlorar på denna resa men.. en gång på 21 år ska väl inte ruinera min ekonomi helt ;)

Jag har då varit och klippt mig imorse på Attityd och fick en mycket bättre och trevligare frisör denna gång än sist jag klippte mig där. De har Happyhour mellan 9-11 varje dag då man får 100 kr rabatt. Dessutom är det jätteenkelt att boka tid via deras hemsida :)

Tog en kopp Kaffe & en kaka på TA's innan Forex öppnade och sen bar det av hemåt. Kom på att jag ju skulle till apoteket och for dit innan det var dags för lunchpromenad med Oden i det vackra stormande snöovädret :D Vi har nyss kommit in så nu mumsar jag på en Billyspizza och ska väl snart ta tag i lite packande.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0