Lördag

Nu står Lasagnen i ugnen ! Jag har nämligen bjudit hit Mamma, Mattias & Markus på middag idag och det som serveras är som sagt Lasagne och en tomatsallad. Hoppas det blir gott bara ;)

Idag har jag fått lite nytta gjort som att tvätta handdukar och kläder. Imorn har jag bokat en ny tid för att tvätta sängkläder och mer handdukar eventuellt lite jackor och sådant eller så Odens filtar och kuddar. Sen har jag förstås dammsugit & diskat oxå ;p

Jag och Oden har varit ute på 2 promenader före lunch och sen kom ju Malin hit med Troja. Troja är ju en surkärring vad gäller andra hundar och uppskattade inte den överlyckliga Odens uppvaktning och bus-försök :D Hehe !

Jag ska få lite hjälp av Mattias nu oxå med att hänga upp lite lampor osv :)

Men nu kom dem så jag ska ta fram maten ur ugnen !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0