Huvvaaa

Jävla skitdetox, Jag får ont i huvet och fryser utan kaffe och sötsaker. Ett jävligt bra tecken på att jag ska fortsätta ordentligt med detta och borde gjort det för länge sen !

Egentligen när man gör det här måste man inte följa några kostråd eller hålla sig från allt men jag tycker det känns som att ska jag göra det så gör jag det ju ordentligt.. Verkar meningslöst att tömma ut en massa skit om man samtidigt ska fylla på nytt men en kopp kaffe om dagen måste jag nog unna mig åtminstone.. Får se om jag kan hålla mig eller inte.. Har köpt hem nya gröna teer om inte annat :)




Kommentarer
Emma

Jo jag vet allt de där :D

Men te.x örnvik behövde ja ju inte ha nå praktik på..fick ju provjobba...

2011-05-23 @ 16:28:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0