Det kommer mera..

Länge sen jag uppdaterade något om inredning, loppisfynd etc va ?

Vi har faktiskt dragit på oss lite mer grejer på sistone som jag inte visat men här kommer det :)



Emil har tjatat om att han ville ha ett brickband.. När vi fick ett av Mormor slog jag även till och köpte ett par brickor från Karl Holmbergs Teak i Götene :)



Den här fina röda Dialogen kom Emil hem med glad i hågen, Tror han hade hittat den på soptippen i Korpis !
(Den uppmärksamme vet att det tidigare stod en grå Dialog här som fått flytta in i vardagsrummet)


Denna snygga våg från LAGA fick jag av Emmeli i födelsedagspresent. Nu har vi 3 stycken !


En lampa vi haft länge, Fick den av Mamma men den har inte kommit upp på väggen förrän igår :) Sitter som en smäck i vårat vardagsrum !


Och så till sist en ny sak med gammalt motiv ! En kudde som Emil fick i födelsedaspresent av Mamma & Mattias.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0