Cruising

Tänkte berätta om gårdagen...

Vid 11-tiden åkte vi ut till Bilutställningen på Biltema.. Det går ju rätt snabbt att kolla igenom allt och det var jäkligt kallt + att jag hade jordens huvudvärk, var trött och inte hade hunnit äta nån lunch så jag åkte hem ganska tidigt därifrån men Emil stannade kvar tills det stängde så då var det bara att börja grilla och korka upp när han kom hem..

Vid 19 kom Skinkan, Simpe och Postila med Chauffören Micke så åkte vi ut på stan med Plyman och så gjorde vi det man brukar göra på Cruisingar... Åkte runt, drack, lyssnade och skrålade till bra musik, stannade här och var och träffade folk osv ja nivet. Vid 02.30 åkte vi hem iaf för att min huvudvärk som jag haft hela dagen bara blev värre och så man skulle orka leva idag oxå.. Och vet ni nåt jävligt konstigt ? Jag är inte ens bakis idag.. Sist det hände är typ Lule Cruising förra året !

Jag brukar ju ALLTID annars blir så sinnesjukt dålig dan efter men nädå.. Inte idag trots att jag drack både öl, vin, cider och drinkar.. Att blanda allt möjligt brukar ju inte vara någon hit :D

Har då fuskat och ätit en Pizza till lunch så nu blir det bara att ta det lungt i några timmar.. Är bjudna på Tacos till middag och sen morsdagsfika och så ska vi handla mat på hemvägen. Pjuh.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0