Sömn

Hehe, Så som jag skriver kan ni ju tro att jag inte gör annat än äter gotta.. Vilket såklart inte alls stämmer ;) Vi har köpt ännu en sorts glass som skall provsmakas och resenceras men inte ikväll för nu ska hunden få sin kvällspromenad och sen ska jag äntligen få sova ! Fytusan vad trött jag är och har varit hela dagen idag.. Har inte känt mig riktigt kry men har som tur var inte haft så stressigt på jobbet idag så det har gått bra ändå.

När jag kom hem lagade jag middag som idag blev marinerad ungsstekt kycklingfilé, ris och bea. Tog middagspromenaden med hunden och sen åkte vi till Storheden för att handla mat.

Nej.. Nu lämnar jag datorn för ikväll. Godnatt !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0