Onsdag

Goddag på er !

Jag började ju som sagt väldigt tidigt idag men det är ju bara bra, då får man sluta tidigt oxå :) Så när jag kom hem åt ja lite lunch innan Jag & Oden tog en promenad.. Det är så jävla svårt att klä sig den här årstiden för om jag tar vinterjackan håller jag på att svettas ihjäl men tar jag höstvårjackan så blåser det igenom och man fryser.

Har faktiskt även hunnit med att städa badrummet, byta en lampa, dammsuga hela läggan och lite sånt smått och gott. Det finns verkligen massvis kvar att göra men hur ska man hinna.. Vart fan kommer allt damm ifrån egentligen och hur kan det bli så fooort skitigt överallt. För att inte tala om all sand som dras in nu.. Får dammsuga 2 gånger varje dag :S

Jag ska fortsätta fixa nu.. Lika bra att passa på för imorn och på fredag är jag inte hemma förrän vid 16tiden så. Disken ska få sig en omgång nu men sen tar jag kaffepaus :)





Såhär gott tyckte Oden det var med sitt födelsedagsben :)



Kommentarer
sofie

Söt hund :)

2011-03-09 @ 16:32:18
URL: http://konstgjord.devote.se
Anonym

ja tror dom har såna semlor på typ ica och coop också, eller ja hoppas de för ja ska me pappsen på copp imåran :P

2011-03-09 @ 17:24:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0