Mumms

Hejhej !

Idag är en bra dag.. Inte bara för att det är Fredag & löning utan även för att jag fått höjd lön.. Med hela 14% inte illa va :) ? Visst, min lön är ännu inte mycket att hänga i granen men halllååå 14% :D Jag är då glad ! Och dessutom räckte min lön och blev över efter räkningarna och då har jag ändå inte ens jobbat halvtid den här månaden.. HUR BRA ?

En annan bra grej är att Emil har en uppsättning nya sommardäck som ja ska få av honom, Snällt va ?!

Jaja, Det är vad som har förgyllt min dag idag ! Jobbdagen har inte heller varit speciellt ansträngande trots att jag jobbat full dag och det bästa av allt - Att direkt kunna åka iväg till serverat middagsbord med bullens & bröd till förrätt och sen våfflor med hjortron och blåbärssylt + grädde då såklart. Haha det var jag som hade beställt två rätter eftersom nivet när man är superhungrig kan man inte äta sig mätt på våfflor för att man hinner få en sockerchock innan :p



Kommentarer
Åsa

ja alltså de känns ju hemskt å känna att nåns unge är ful :P men ingen av mina nära och kära som har barn har fula ungar, de är ju tur ;) men ja, så länge man då int säg nåt :P

2011-03-26 @ 02:07:47
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0