Måndag

Godmorgon !

Jag är ledig idag och ska passa på att göra en massa ärenden som man annars aldrig hinner med.. Har ringt ams och meddelat vad jag gjort senaste tiden och ska snart gå iväg till Lulebos kontor här på porsön och lämna tillbaka våra gamla nycklar.

Sen ska jag försöka få tag i Rösäter och boka en veterinärtid för en allmän hälsokoll på Oden, Inte för att han är sjuk på nåt sätt men man vill ju ändå kolla upp så att allt är bra med ögon, öron, tänder osv.

Nu ska jag gå ner i förådet och kolla om vi har nån bromsvätska eftersom det börjar sina av den varan i bilen. Sen blir det att slänga sopor, posta brev, boka tvättid, långpromenad med Oden unt so weither. Jag jobbar ända till 16.30 imorn så jag vill att Oden ska vara riktigt ordentligt motionerad och aktiverad idag.

Efter middagen ska jag iväg och "jobba" en liten sväng.. Ska nämligen på ett nytt kundmöte men det går ju fort så.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0