Lördag

Fyfaan vad skönt det är när man börjar vakna lite smått där vid 06tiden och tänka att "Åh, snart ringer klockan..Fåsenu när börjar jag idag ? Till vilka kunder ska jag ?.. Hmm Åååååh yes jag är ju ledig !!" Och så fortsätter man att sova <3 Tokskönt !

Gick ut med Oden vid 08 och vi var väl ute i en 40 minuter ungefär. Vi gick ut på en stor äng där han fick vara lös och springa av sig lite, kastade pinnar och lite sådant. Sen gick vi runt universitetet och Porsö C hem. Sen har jag suttit i godan ro och ätit frukost samt läst Lördagstidningen innan jag satte igång med städandet som idag bestod av att damma mattor, dammsuga, skura och massa annat smågojs. Ska fortsätta och få lite mer gjort sen men nu ska jag koka ihop lite lunch innan vi ska bege oss ut på dagens andra promenad.

Jag har försten bokat biljetter åt oss till Galen i tornedalen II också som är på Kulturens hus den 6 Maj :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0