Karlslok !!

När Emil kommer hem ska jag fan dra han i örat för nu hade han IGEN lämnat sitt alarm på så jag blev väckt 06.40 !

Nåja.. Det var ju så synd om mig igårkväll så jag ringde Mamma som kom förbi med Proviva, fruktsoppa, chips och smör. Ja smör - Jag hade ju tänkt baka idag men nu ser jag att kakaon räcker ju ingenstans. Otur där men jag måste ju ändå vara och handla så :)

Vilket osökt får mig att tänka på att jag måste gå ner och sätta i motorvärmarsladden i bilen och på samma sväng ta med lite sopor. Sen ska jag hoppa i duschen så man blir i nå skick att visa sig bland folk hhihi :) Jag hade tänkt åka en snabbis in till stan och kika lite på Lagerhaus, sen till storheden och handla mat.. Men det känns så jobbigt att gå på stan.. Alltid en massa folk, svårt att hitta parkering och speciellt svinjävlatrist när man inte har pengar att köpa något och alla vet att man inte kan gå in på lagerhaus utan att vilja köpa halva affärn.

Äh, Nu blev jag tveksam. Jag borde nog stanna hemma istället - Jag har ju lovat mig själv att bli frisk för till veckan blir det mycket jobb. Men då har vi ju fortfarande problemet att jag vill baka och måste ha ingredienser. Åh va jobbigt det här blev nu då !! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0