Godmorgon !

Mina grannar hade inga planer på att typ.. Hålla käften eller åka ut på krogen istället utan hade ett litet sångkalas till.. Ja 00:40 hörde jag dem sista gången vråla till sånger som Islands in the stream, What's up, Lemon Tree, Sleeping in my car och så lite Winnerbäck på det med Kom ihåg mig då. Vad förvånad man skulle bli om det nångång var någon granne som skulle lyssna på bra musik.





Nåväl, Hade jag inte haft Oden skulle dem ha fått höra på hög musik såhär på morgonkvisten ;D

Vi har stigit upp kl 08 och varit ut på en promenad som inte blev så lång för att jag höll på att svälta ihjäl. Kom in och åt en nyttig frukost som jag lovat mig själv.. Det blev Axa's osötade müsli med havremjölk,  en vitamintablett och ett glas äppeljuice till det.

Sen satte jag igång med att tömma disk, damma mattor, dammsuga och skura golven. Tog en liten paus nu för en kopp kaffe och lite datortid :)

Ska väl fortsätta med att diska massa stekpannor, grytor och ugnsplåtar och efter det rengöra ugnen. Ååh vad ruligt :) Jag har då bestämt att Emil får ta tvätttiden ikväll och han har ingenting att säga till om Moahaha :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0