Fredag

Ååh vilken dag alltså.. Har fått stressa & jobba som fan och efter att ha jobbat 3 dagar fast jag varit sjuk har jag kommit fram till att det inte är någon bra kombo så i helgen ska jag lägga tid på att bli frisk !

Såg framför mig hur jag skulle komma hem och bara slappna aaav.. Men nu har jag varit hemma i exakt en timme och undrar vad jag ska göra, vad ska jag hitta på, vad ska jag roa mig med, jag vill baka, måste handla, ska jag passa på och hälsa på i gammelstan samtidigt ? Åsså får jag säga åt mig själv igen att jag skulle ju inte göra något ikväll !

Men jag vill ändå baka fast smöret är slut :(

Dessutom åt jag Sushi till middag (tack älskling som bjöd mig) så jag är såklart fortfarande hungrig och väldigt sugen på godis.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0