Blowin' in the wind

Men Pjuh vilken jävla storm vi har haft idag alltså !.. Hela natten har man hört hur det har bonkat och skronkat i väggar och tak typ.. Och idag höll jag nästan på att blåsa bort inne i stan då vinden var så hård att jag riktigt fick pressa mig fram för att ta mig nånstans och sen vände vinden och blåste så jag gled fram över isen haha.

Jag har ju då som sagt jobbat idag och sen kommit hem å fixat å plockat lite.. Och lagat mat såklart. Idag blev det kasslergratäng ! Gottinamnam..

Sen då, Så gick vi ut på en 50 minutare med Oden innan vi åkte till Storheden, Emil skulle på systemet. Nuu är vi hemma igen, Gubben har nyss dammtorkat och jag ska nu sätta mig framför Antikrundan medans han dammsuger HEHE life is good !




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0