Bilar alltså...

Jag har så bra koll...

Jag: Vilken dag ska vi lägga på sommardäcken ?
Emil: Jag har inte ens bytt till vinterdäck ännu..
Jag: Meh !, När ska jag byta då ? Det börjar ju vara bara vägar nu..
Emil: Ja först måste du nog köpa däck..
Jag: Men va ?! Har jag inga sommardäck ?
Emil: Nää,det har jag sagt flera gånger !
Jag: Isåfall har jag förträngt det.. Kan inte du ge mig några?


Jag: Alltså nu har jag hållit på hur mycket som helst och försöka få fram nå jävla spolarvätska på alla spakar men det kommer inget.. Kan du fylla på spolarvätska ?
Emil: Alltså du har inga spolare..
Jag: :O


Kommentarer
Åsa

haha :P

2011-03-24 @ 21:37:19
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/
helena

Är det inte i april man byter däcken?

2011-03-26 @ 07:32:42
Elina

Sv: Det är mellan 1 dec - 31 mars som man ska ha vinterdäck men som nu när det är asfalt överallt vill jag hellre lägga på sommardäcken tidigare för att det sliter onödigt mycket på vinterdäcken att köra på asfalt så dem blir sämre till nästa vinter och har man dubbdäck så river dem upp en massa farliga partiklar ur asfalten :)

2011-03-26 @ 13:20:23
URL: http://blow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0