Shopping

1. Modet just nu kan mycket väl vara det FULASTE jag nånsin sett, Whats upp med alla äckliga pösarselsbyxor i hemska färger och mönster ?!

2. Jag kom alltså inte hem med så mycket men jag behövde heller inte något annat än det jag köpte så det går ingen nöd på mig :) Vart dock lite purken över att tillochmed underkläderna var i fula modeller och färger.



Dessa snygga träningsbyxor som jag ska ha som jobbyxor i variation till jeans som jag alltid annars jobbar i. Tycker dock att byxorna var och satt snyggare i verkligheten än på bilden ovan. 199kr kostade dem på H&M.


Och så ett nytt svart linne, Det syns inte på bilden men det har spets runt kanterna. Oxå från H&M.. Kostade väl mellan 40-70 kr antar jag.

Sen köpte jag även ett par gråsvarta jeansleggings som var sänkta till endast 50 kr :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0